THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009年5月13日 星期三

Jz 4 my dearest *Wendy*


Got a called from S'pore last few days.
My dearest friend, named Wendy.
She got me a news,
she has falling in love...... get in with someone
but she sound not really happy and i wondering...
she told the story about her lover.
the lyrics as below was created by me for my dearest one "Wendy"

我知道你已經習慣了
沒有我在身邊的日子
窗外的綠葉 也 經過了嚴冬
開始接受了 春天的洗禮
我一個人 走在長長的大街上
身邊穿梭的人群 沒有你的影子
我張開雙手 大口大口呼吸
搜尋你的味道
空氣稀薄 讓我 感覺不到你

1 意見:

匿名 提到...

也许时间已经把一个人给遗忘,
我开始已经不是以前的我,
一个已经觉得很彷徨,很无助的我,
已经觉得没什么可以渴望的了。。。。

是时间、还是已经觉得曾经熟悉的城市已经变得陌生了
城市陌生了、人也变得陌生了。

我不在留恋过去的人了
毕竟,开心已经离我好远好远。。。。

感恩我曾经认识你
感恩我身旁的真正朋友
让我觉得至少我不是一个人
因为, 我还有你.....